close
全職瑜伽月入五萬 Coffee「殘」出個未來
2014年8月5日
hkheadline

  24歲林芊妤(Coffee)自「殘廁Gathering」事件後,知名度反而大增,轉危為機,有線電視用星級待遇力邀她倒戈指向TVB,吐氣揚眉唔使再做「二打六」!


另外,因為瑜伽技術高超,好心人排隊雪中送炭,瑜伽Job多到聲,簡單出席商場活動,示範三兩招瑜伽招式便袋數萬,難怪Coffee現在出活動要請助手跟出跟入兼做保鏢!


較以往在TVB底薪只得四千又要賣身,Coffee家陣因禍得福,月入逾五萬,「殘」出個未來!


  Coffee一「廁」成名聲價十倍,全職教瑜伽的她決定封胸唔再行性感,因要建立番老師形象:「教瑜伽收一千蚊一堂,出埠仲收得貴,上次去加拿大就收一千蚊加紙一粒鐘。我打算考埋營養師牌,提供學員一條龍服務!因為做商場活動人多,我要請助手拎衫同埋隔開人群,但唔代表我升呢。」問到是否因禍得福?「呢個禍太大,單新聞係跟我一世,對女仔影響好大!不過,家街度會有人過同我打氣,盡情享受呢個福,唔係可以點?都要繼續行落去。」


  林知譽唔知藝人身份


男友起底:9億新歡CEO林知譽

http://q.gs/7VyW7



  她又自爆「趣事」:「有班學生見到我就叫我『殘廁Gathering』呀?原來我做潮語天后,真係勁!其實當時我錯誤解釋Gathering,我係想講同朋友食飯Gathering,唔係指殘廁Gathering,就係食幾隻字就變另一個意思。


我同林生(林知譽)有保持聯絡,但發生咁大風波,我好難再行落去。總之現階段會做絕緣體,因為呢期行出街太受人注意,費事影響身邊人,其實當日林生只係知道我係瑜伽導師,根本唔知我係藝人,所以我累佢。」


  性格低能透巾屬意外


  Coffee堅持轉型做瑜伽導師,盡量唔接性感戲:「我唔係刻意洗底,只係以前冇得選擇,藝人係我正職,既然被安排做性感閒角咪做囉,我唔鍾意行性感,可能個樣好女人,大家認定我性感。識我人就知道我唔鍾意博上位,我係大癲大肺男仔頭,上次公開活動示範瑜伽時下身不慎透出生巾護翼純屬意外,之前有人提醒過我要用生棉條,但我敏感度太低,仲話長褲唔怕啦,咁綵排時助手影出相又冇問題,我個人真係好蝦碌,好低能,呢次失守又令我好唔開心,事後唔想睇報道呀!」


  對於馬賽艷舞短片形象插水同樣受靶!Coffee感同身受:「大家出少句聲經已係幫忙啦,希望件事可以盡快平息,作為當事人真係好難受,經歷過段日子,體會到日子好難捱,希望佢都可以振作,?家處於過渡期唔好煩佢,等第日先打去安慰佢啦。」


多謝TVB ※Coffee笑住感激樂小姐放生她,「大個女應該出去闖,講真我冇嬲佢,佢對我都好好,我有偈傾,我尊重TVB決定。」

拒做閒角 ※因為要全職做瑜伽老師,Coffee唔接性感戲,「如果淨係賣弄身材做過鏡角色就唔接啦,好似拍遊戲game廣告咁健康性感就可以接受。

害死董事 ※Coffee坦言Will(九億上市公司董事)不知她藝人身份,「我剩係同佢講我係瑜伽導師。」連累朋友被起底,Coffee深感唔好意思。

雪中送炭 ※因為一身縮骨瑜伽神功,Coffee勁受活動主辦商歡迎,早前世界盃,Coffee獲邀到商場做瑜伽示範,酬勞數萬。

寄予同情 ※Coffee在殘廁Gathering都只得聲,但馬賽艷舞片有聲又有畫,論慘情度,後者無慮完勝,Coffee對她深表同情。
arrow
arrow
    全站熱搜

    Vrindavan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()