close

人氣急升冇得 鬼妹仔陳明恩搵中醫打救

3週刊   第 695 期 1/31/2013
熱爆專題


做藝人當然希望可以大紅大紫受萬人愛戴,但成名的代價又有幾多人見到?就像近日憑《老表,你好!》中飾演「喊包」聶小茜而人氣急升的外籍女演員陳明恩(Corinna Chamberlain),除了忙於為《老》宣傳及接受傳媒訪問外,又忙於灌錄自己的處女大碟,身體開始出現了警號。本身是澳洲血統但在香港土生土長的陳明恩,決定放棄西方醫術轉睇中醫,希望可以改善自己的健康狀況,為在娛樂圈大展拳腳做好準備!

http://easss.com/dvd

本刊日前發現近日人氣急升的陳明恩,日前獨自在紅磡出現,原來當日她趁有兩個小時空檔,在友人介紹下特別到這間口碑不錯的中藥店睇中醫,原來這位在香港土生土長的澳洲女生,一直都鍾情中國傳統文化,最希望就是做「港女」,一個屬於香港的少女。

睡眠不足壓力大

本週一(28日),本刊在紅磡發現陳明恩在一間中醫藥店內排隊睇中醫,由於她的外國人look及近日人氣急升關係,她的出現曾經引來小哄動。當日她等了約一小時後才可見中醫師,記者入內買中藥,發現中醫師未有因為陳明恩是外國人關係而特別照顧,如常地為她把脈及「望聞問切」,記者聽見中醫師確診陳明恩是因為工作太多睡眠不足,再加上壓力大而身體出現不適,最後為她開出五日份量的中藥。由於陳明恩工作太忙關係,因此只要求店方代為煎兩日藥翌日自取,另外三日就自行在家煎藥,埋單510元。

喜愛過年利是

看完中醫後,陳明恩到中藥店旁的酸辣粉用膳,由於人氣急升關係,無論是食客或店員都紛紛上前要求合照,陳明恩亦笑住口有求必應逐一合照,此時她發現有記者在門口拍照,她即以流利廣東話禮貌地叫記者入內。

記:3週刊  陳:陳明恩

記:頭先見妳去睇中醫,身體唔舒服?

陳:係呀,其實都係舊年積埋,日日都要拍劇冇點抖過,所以皮膚開始痕癢同紅斑,一直都有睇開西醫,但效果唔理想,於是轉睇中醫,但之前睇過兩個,一個話我寒底,一個又話我熱底,都唔知信邊個好。有個朋友睇過話呢個中醫話幾好,所以今日有時間就過睇。

記:係咪一直都對中國文化好有興趣?

陳:係呀,我香港出世、香港讀書,一直都好鍾意中國傳統文化,都覺得自己性格幾中國人,我之前都講過我係「奶黃包」,外面白色入面黃色。好似外國人好講私人空間,但我就最鍾意柴娃娃,一家人一齊生活,感覺好warm。

記:就過中國農曆新年,咁妳屋企會唔會跟中國傳統過年?

陳:會呀,年初一起身我會同爸爸媽媽拜年,佢又會派利是俾我,試過佢唔記得我會提佢俾利是,我又會去朋友屋企拜年利是,我好鍾意過中國新年,好有氣氛。

記:咁揀男朋友又會唔會首選香港男仔呢?

陳:其實我冇特別指定,鍾意咩國籍都得,但咁多年我咁大個都未拍過拖可能男仔見到我鬼妹仔以為好難追啦。

三十歲人未拍過拖的陳明恩曾承認自己是處女,純過蒸餾水,果然貫徹其基督徒的作風!

與蘇永康

合唱〈來夜方長〉

原名Corinna Chamberlain的陳明恩,現年30歲,父母是紐西蘭及澳洲人,早年父母因為傳道而移民香港,在香港落地生根。陳明恩於香港出生及長大,因為父母要融入香港,所以自少就接受港式文化薰陶,因此就得一口流利粵語。自小熱愛音樂的她,在演藝學院主修音樂劇,畢業後曾參與不少舞台劇演出。開始叫人留意的表現,是08年在蘇永康的演唱會中合唱〈來夜方長〉。07年她加入TVB開始演出,但角色未有太大發揮機會,直至《老表,你好!》才人氣急升。

星級中醫師

陳明恩是次光顧的中醫師位於紅磡德民街的長城集團藥業,屬紅磡舊式的中藥店,每天求診人士眾多,幾乎天天都大排長龍。本刊翌日致電向為陳明恩診症的陳醫師查詢,他表示陳明恩只是一般的操勞過度,屬平常症狀。陳醫師表示無論是外國人或是中國人,在中醫角度是完全沒有分別,「外國人同中國人都係咁睇,最重要係對症下藥,睇法完全冇分別。」據了解,長城在區內頗有名氣,不少藝人例如張美妮、新城電台的DJ等等,都會到長城睇病。

arrow
arrow
    全站熱搜

    Vrindavan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()